°°°𝗥𝗲𝘃𝗶𝗲𝘄°°° °𝗙𝗶𝗹𝗺 𝗣𝘀𝗶𝗸𝗼𝗹𝗼𝗴𝗶° °𝗥𝗲𝘃𝗶𝗲𝘄°𝗕𝘂𝗸𝘂 𝗡𝗼𝘃𝗲𝗹° °𝗦𝗶𝗻𝗼𝗽𝘀𝗶𝘀°𝗙𝗶𝗹𝗺 𝗛𝗼𝗿𝗼𝗿,𝗱𝗹𝗹° °𝗦𝗶𝗻𝗼𝗽𝘀𝗶𝘀°𝗗𝗿𝗮𝗺𝗮 𝗖𝗵𝗶𝗻𝗮➡️𝗞𝗼𝗿𝗲𝗮➡️𝗧𝗵𝗮𝗶𝗹𝗮𝗻𝗱° °°°𝗞𝗹𝗶𝗸 𝗹𝗶𝗻𝗸 𝗱𝗶𝗯𝗮𝘄𝗮𝗵 𝗶𝗻𝗶°°°

Responsive Advertisement

°°°

°°°
Powered By Blogger

December 16, 2023

My Name Is Love


 

Tahun                          : 2012

Director                       : Wasin Pokpon

Genres                         : ComedyFantasyRomance

Durasi                          : 129 Minit

Negara                         : Thailand

Original Network        : M Pictures




Nama Pemain

Arak Amornsupasiri sebagai Que

Bo Thunyasupan sebagai Kerr

Jas Chuanchuen sebagai Odd

Kom Chauncheun sebagai Uncle Tom

Pangpicth Preechabarisuthkul sebagai Big

Jiraprapaha Marayart sebagai Mew




Sinopsis

Film ini mengisahkan tentang seorang lelaki bernama Que. Ketika sekolah dulu Que merupakan seorang lelaki yang hensem dan popular sehingga dia banyak disukai oleh para wanita dan itu membuat Que merasa sombong dan tinggi hati. Ketika seorang wanita bernama Kerr yang merupakan jiran dia bertubuh gemuk dan berkaca mata tebal menyatakan cinta pada Que. Que pun menolak Kerr mentah-mentah dan selepas itu mengejek Kerr.

Karena merasa dihina, Kerr pun bersumpah pada dirinya sendiri bahawa dia akan membuat Que jatuh cinta dan dia tidak akan menerima Que meskipun nanti dia akan memohon pada Kerr. Ketika mereka sudah besar, Kerr menjadi seorang wanita yang cantik sehingga membuat Que merasa menyesal selepas apa yang dulu pernah dia buat Kerr. Que pun ingin meminta maaf pada Kerr dan menyatakan cintanya pada gadis itu setelah dulu dia pernah menolak Kerr bahkan mengejek Kerr hingga membuatnya sakit hati. Bagaimana kelanjutan kisah mereka?




           *Happy Watching*


No comments:

'; (function() { var dsq = document.createElement('script'); dsq.type = 'text/javascript'; dsq.async = true; dsq.src = '//' + disqus_shortname + '.disqus.com/embed.js'; (document.getElementsByTagName('head')[0] || document.getElementsByTagName('body')[0]).appendChild(dsq); })();

°°°

°°°

°°°

°°°

SoraBook

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




°°°

°°°

°°°

°°°